Войти Регистрация

Дизайн
Автор: Редакція

Час змін

Час змін

design1/2015/09/17/chas-zmіn/

Історія вітчизняного ритейлу, або, якщо точніше, ритейлу чогось вітчизняного, має давнє коріння. Колись, ще за…

Історія вітчизняного ритейлу, або, якщо точніше, ритейлу чогось вітчизняного, має давнє коріння. Колись, ще за радянських часів, все «наше» – одяг, речі, предмети побуту вважались (і, мабуть, небезпідставно) поганої якості. За будь-яких умов щось імпортне мало переваги перед налогічним «місцевим». Таке ставлення формувалося роками й десятиліттями і поступово перетворилося на упередження, яке вже не потребувало реальних доказів та жодних підтверджень.

Минули роки, зник СРСР. На початку 2000-х, усвідомивши проблему, держава розгорнула  кампанію під гаслом «Купуй українське!» – але насправді нічого не зробила для того, щоб вітчизняні товари стали привабливими в очах покупців. Люди обирали що завгодно, окрім українського. Така ситуація тривала роками і, можливо, не змінилася б і досі – якби не змінилася держава. Останнім часом люди стали набагато пильніше придивлятися до українського і все частіше його купувати. Але й сьогодні ті, хто наважується продавати українське, зокрема дизайн, мають подолати безліч пробем. Без ритейлу не може бути дизайну. Коли щось створюється, його треба продавати. З якими труднощами стикається молодий ритейл вітчизняного дизайну, редакція запитала в чотирьох молодих гравців цього ринку, які готові нарешті дати бій старим стереотипам.

Все зрушило з місця, все рухається, все розвивається. Архітектори співпрацюють з виробниками в «Українському просторі» виставки Design Living Tendency, львівські дизайнери – учасники фестивалю «Просто Неба» створюють у своїх майстернях нові цікавезні предмети, український дизайнер Герман Гайдін розробляє концепт браслета-«дієтолога», що вийшов у півфінал конкурсу Electrolux Design Lab. Ситуація змінюється буквально щодня, події розвиваються стрімко. І всі ми – дизайнери, ритейлери, покупці – не свідки цього процесу, а його учасники.

Теги:
слово редактора

Комментарии (0)

Добавление комментариев закрыто.